poniedziałek, 23 kwietnia 2018

To chłopiec! Księżna urodziła synka!

O godzinie 8:22 pojawiło się oświadczenie, że Kate została przyjęta do St. Mary's Hospital w Paddington w Londynie wczesnym rankiem we wczesnym stadium porodu. Kate przyjechała samochodem z Williamem, z Pałacu Kensington.

Media natychmiast zgromadziły się pod szpitalem i oczekiwały na narodziny Royal Baby 3.


O 14 pojawiło się oświadczenie, księżna urodziła syna. William był obecny podczas narodzin. Mały książę przyszedł na świat o 11:01 i waży 8 funtów i 7 uncji, czyli 3, 9 kilograma. Duży chłopak! Podano też, że zarówno mama jak i dziecko czują się dobrze. Królowa, książę Edynburga, książę Walii, księżna Kornwalii, książę Harry i członkowie obu rodzin zostali poinformowani i są zachwyceni wiadomością.
George i Charlotte przyjechali po raz pierwszy zobaczyć młodszego braciszka.


Przed 19 para razem z synkiem opuściła szpital, a cały świat mógł po raz pierwszy zobaczyć księcia z Cambridge, trzecie dziecko księżnej i księcia z Cambridge.


Dość niefortunnie się dziś złożyło, że nie miałam możliwości prowadzić live bloga, bardzo żałuję, no ale cóż, najważniejsze, że zarówno dziecko, jak i Kate czują się dobrze. Bardzo późno dziś wróciłam, a mój telefon niestety jest od trzech dni w naprawie, więc nie miałam kontaktu ze światem, a gdy przyszłam do domu czekała na mnie wspaniała niespodzianka, szkoda tylko, że ominęło mnie to oczekiwanie na narodziny. Pojawi się też post podsumowujący dzisiejsze oczekiwanie na maluszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.