wtorek, 3 kwietnia 2018

Po raz drugi dziś, nowe zdjęcia Kate! + książę Philip w szpitalu

Kolejny raz dziś pojawiły się nowe zdjęcia Kate, już dziś w południe na moim blogu opublikowałam post z nowymi zdjęciami Kate i George'a, który został już zaktualizowany, więc zapraszam do zagladania do niego. Tym razem Kate jest sama, ale za to jakość o wiele lepsza.

Księżna robiła zakupy w supermarkecie, Waitrose. Kate bardzo lubi ten sklep, a jego hasło brzmi  "każdy zasługuje na wysokiej jakości jedzenie". Zdjęcia zostały wykonane w Norfolk w Poniedziałek Wielkanocny, czyli jednak rodzina z Cambridge nie spędziła świąt w domu Middletonów. Może zaprosili rodzinę Kate do Anmer Hall, jak w 2015 roku?


Kobieta, która wykonała zdjęcia Kate, powiedziała, że księżna prawdopodobnie kupiła kolendrę lub pietruszkę z naklejką "25% off" widoczną na zewnątrz. Pewna kobieta widział jak Catherine ładuje torby do swojego samochodu przed sklepem - a gdy obserwator powiedział jej "cześć", podobno Księżna odpowiedziała: "Cześć, cześć". Kobieta, która widziała księżną powiedziała: "Byłam w Waitrose, robiąc zakupy. Właśnie przeszłam za róg przejścia i zobaczyłem ją. Powiedziałem mężowi, że wygląda jak Kate Middleton. Powiedział "to nie jest ona", a ja powiedziałem "to jest ona". Chciałabym iść do sklepu i móc zobaczyć Kate.


Księżnej towarzyszył ochroniarz. Zauważono również, że Kate używa systemu Quick Check, który pozwala klientom Waitrose skanować i pakować zakupy prosto do torby w wózku, gdy przechodzą przez sklep, przedstawiając całkowitą sumę na urządzeniu.


Kate miała na sobie płaszczyk od Joseph, który ostatnio nosiła, pięć lat temu, na Cheltenham Gold Cup Day. Płaszcz Catherine ma w swoje szafie bardzo długo, jeszcze z czasów panieńskich, podczas ciąży z George'm przesunęła guziki, aby się w niego zmieścić, zapewne tak już zostało, a okrycie wierzchnie przydało się jeszcze Kate w trzeciej ciąży. Zdecydowała się też na założenie botków Russell & Bromley. Księżna miała te sobą torbę wielokrotnego użytku firmy Healeys Cyder z siedzibą w Kornwalii oraz zielone torby z Waitrose.


Muszę przyznać, że jestem w szoku. Po raz drugi dziś pojawiły się nowe zdjęcia Kate. Przeglądam sobie Twittera i patrzę o nowe zdjęcia Kate,a to przecież już dziś widziałam, przeglądam dalej i takie, czekaj to były inne, nowe zdjęcia Kate. O ostatnio sobie nawet myślałam, jak robiłam post podsumowujący pierwszą ciążę Kate, że wtedy pojawiało się tyle zdjęć Kate z zakupów czy spacerów, a ostatnio cisza w tym temacie. Mówisz, a raczej myślisz i masz. Zapraszam również na psot, który opublikowałam dziś rano, dotyczy on dnia narodzin Royal Baby 3.


Dziś pojawiła się także mniej miła informacja, ale to raczej nic niepokojącego. Książę Philip został przyjęty do szpitala Króla Edwarda VII w Londynie, dziś po południu, aby jutro wykonać operację stawu biodrowego., co ogłosił dziś Pałac Buckingham. Uważa się, że Philip miał problemy z biodrem przez około miesiąc i teraz będzie operowany, aby rozwiązać problem, przez to nie uczestniczył między innymi w świątecznym nabożeństwie w Windsorze.


Zachęcam do komentowania!
Zdjęcia: Daily Mail

4 komentarze:

  1. Tego to się nie spodziewałam :) Muszę przyznać że na takich zakupach to w co sama ubierze się Kate bardziej mi się podoba niż w to w co ubierze ją stylistka, niby rzeczy te same ale inaczej dobrane i od razu lepiej to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło widzieć Kate na zakupach i wiedzieć, że jednak ma jakieś normalne życie. I szczerze mówiąc Kate lepiej wygląda w naturalnym makijażu dużo młodziej niż w tych "wyjściowych".

    OdpowiedzUsuń
  3. Też właśnie myślałam,że mało było ostatnio zdjęć Kate z prywatnego czasu :)
    Też chciałbym mieć tak funkcjonalny i elegancki płaszczyk na codzień (i to w kolorze,a nie czarny !).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie się czepiam i dopatruję czegoś czego nie ma, ale na ostatnim zdjęciu w ogóle nie przypomina Kate. Do tego wydaje się być za niska (za krótkie nogi).

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.