poniedziałek, 12 marca 2018

Kate, William i BRK na nabożeństwie z okazji Dnia Wspólnoty Narodów - Live Blog

Dziś Kate i William oraz Brytyjska Rodzina Królewska będzie uczestniczyć w nabożeństwie z okazji Dnia Wspólnoty Narodów. Odbędzie się ono w Westminster Abbey. Kate będzie obecna na nabożeństwie po raz trzeci.


2015 rok - Kate była wtedy w ciąży z księżniczką Charlotte, miała na sobie płaszczyk od Alexandra McQueena.


2016 rok - Kate miała na sobie płaszcz od Erdem.


Co do tegorocznej stylizacji to obstawiam, albo różowy płaszczyk z 2015 roku, albo granatowy od Beulah London.


A Wy obstawiacie, którąś z stylizacji noszonych przez Kate, czy może coś nowego?

Kate, William, Meghan i Harry przyjechali.


Tak jak przypuszczałam, Kate ma na sobie płaszcz i sukienkę od Beulah London. Dobrała do stylizacji kapelusz Lock and Co. Meghan zadebiutowała się na tym wydarzeniu w sukience i płaszczu Amandy Wakeley i toczku Stephena Jonesa.


Takie miejsca zajęła BRK, w czwartym rzędzie można zobaczyć prywatną sekretarz Kate, Catherine Quinn.


Lepsze zdjęcie stylizacji Kate.


"Fab Four"


Brzuszek Kate


Broszka Kate jest wielką zagadką. Nie należy ona do królewkich zbiorów.

Po nabożeństwie, książę Walii, księżna Kornwalii, książę i księżna Cambridge, książę Harry i Meghan Markle spotkali się z osobami, które występowały.


A po wyjściu z opactwa panie dostały kwiaty ;)




Jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja Kate? Moim zdaniem wygląda przepięknie. Jestem zachwycona jej stylizacją. Zachęcam do dodawania komentarzy;)

9 komentarzy:

  1. Obie panie wyglądają świetnie, z minimalną przewagą Meghan. Chociaż Kate wygląda dobrze w tym wielkim kapeluszu to nie jestem jego fanką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno Kate i Meghan wyglądają bardzo elegancko choć u Meghan nie podoba mi się ten toczek
    Królowa prezentuje się wspaniale piękny kolor a do tego ta broszka ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej podoba się Kate, bo płaszcz Meghan źle leży, odstaje z tyłu i podkreśla brak talii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że Kate wypadła dużo lepiej chociażby z uwagi na to, że ma dobrze dopasowany do sylwetki (i ciąży) strój, z kolei Meghan już któryś raz zakłada za duże ubrania :( Ten płaszczyk jest śliczny, ale stanowczo źle na niej leży - zupełnie jakby był pożyczony od kogoś tęższego. Nakrycie głowy też średnie w przypadku Meg, chociaż ładnie kontrastuje z jej włosami.

      Usuń
  4. Brzuszek Kate chyba znów urósł,albo wygląda tak w tym płaszczu. Ale jak zobaczyłam zdjęcie księżnej z boku,od razu przypomniało mi się gdy była w ciąży z George'm. Wygląda tak samo! Liczę,że będzie chłopiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nogi Megan- tragedia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo szczupłe nogi, to prawda. Wydaje mi się, że to nie kwestia odchudzania, a raczej takiej budowy. Z całą pewnością z tego powodu do tej pory występowała głównie w spodniach. Bardzo przykro się czyta takie potępiające komentarze.

      Usuń
  6. Bardzo trudno ocenić,która z pań lepiej,bo obie elegancko i pięknie. Minimalnie jednak Kate za odświeżenie jednego z moich ulubionych płaszczyków.Ale udało ci się trafić(ja obstawiałam różowy McQueena ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kate wygląda bardzo stylowo, jednak ten kapelusz nie do końca podbił moje serce. Wiadomo już coś więcej o tej broszce?
    -V.L

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.