sobota, 17 marca 2018

Kate i William na obchodach Dnia Świętego Patryka - Live Blog

Dziś Kate i William uczestniczą  w obchodach Dnia Świętego Patryka w koszarach w Hounslow. Zachęcam do odświeżania, post jest na bieżąco aktualizowany!

https://twitter.com/JackHardy9

Kate i William są już na miejscu, ale niestety nie ma jeszcze zdjęć. Pogoda w Hounslow jest okropna.

https://twitter.com/TheRoyalExpert
Podobno Kate ma zielony płaszcz, możliwe, że to ten, który nosiła w Szwecji.

Kate ma na sobie płaszcz od Catherine Walker, który nosiła podczas wizyty w Szwecji oraz szpilki od Tod's. Toczek pochodzi od Giny Foster. 


A tak prezentowała się Kate w poprzednich latach. Jak można zauważyć zielony toczek, na który zdecydowała się dziś księżna nosiła również w 2014 roku podczas obchodów tego święta.
https://twitter.com/WhatKateWore
Lepsze zdjęcia!
Daily Express

Daily Express


Brzuszek Kate


Mi jednak bardziej ten płaszcz i futrzane elementy od Troy London podobały się bardziej podczas wizyty w Szwecji, a Wam? Niestety nie trafiłam podczas obstawiania stylizacji Kate na ten dzień. Jeśli chcecie zobaczyć jakie były moje propozycje płaszczyków na ten dzień to zparaszam do tego posta.
https://twitter.com/WhatKateWore

Kate i William :)
Embed from Getty Images

Nie wiem czy zauważyliście, ale kalendarz wyjść Kate został zaktualizowany i pojawiły się w nim dwa nowe zaangażowania Kate! Sądziłam, że dziś odbędzie swoje ostatnie królewskie obowiązki, a tutaj taka niespodzianka. Może to też oznaczać, że poród Kate jest bardziej planowany w drugiej połowie kwietnia, oczywiście to tylko moje domysły.

Zachęcam do komentowania!


6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz księżna jest ubrana tak grubo! Ale prezentuje się bardzo ładnie,choć sądziłam,że wybierze płaszcz z 2015r.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie obstawialam ten płaszczyk z racji z tego że miała go niedawno, jest zielony i jeszcze sie w niego mieści czyli idealnie na dziś

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać jak w przeciągu tych tygodni "rozrosła się" przyszła mama. Dziwi mnie tylko,że Kate ogólnie przytyła,a ma wciąż tak szczupłe nogi

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje domysły co do daty porodu są dokładnie takie same:)
    Uwielbiam to święto,ale ani razu od 2012r nie było na niego ładnej pogody.Pomimo to,Kate zawsze z uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się stylizacja Kate i o dziwo nawet toczek przypadl mi do gustu. Jestem także pod wrażeniem upięcia włosów. Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglada, choć faktycznie w Szwecji ta stylizacja miała jakich taki wyraźniejszy charakter. Choć toczek sam w sobie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.