poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Sezon wyczekiwania na Royal Baby 3 rozpoczęty + Czy Kate i William znają płeć dziecka?

Od dziś parking przy skrzydle Lindo Wing w szpitalu St Mary's jest zamknięty i tak pozostanie do czasu kiedy zobaczymy księżną Kate i księcia Williama z dzieckiem na rękach opuszczających szpital, a to oznacza, że narodziny Royal Baby 3 już naprawdę za niedługo i właściwie w każdej chwili możemy się ich spodziewać. Potwierdziły się tym samym, że Kate urodzi trzecie dziecko w tym samym szpitalu, w którym urodzili się George i Charlotte. 
Twitter
Dziś zostało również ujawnione, że Kate i William nie znają płci dziecka, które niebawem pojawi się na świecie. Podczas rutynowych badań William i Kate nie pytali, czy będą powitają syna lub córkę - decydując się na zaskoczenie, podobnie jak w poprzednich ciążach księżnej. Co ciekawe William podczas jednego z wyjść powiedział, że płeć dziecka zna tylko Kate.
Tumblr
Bukmacher powiedział: "Ludzie są pozornie pewni, że Kate urodzi dziewczynkę, ponieważ Alice okazuje się dwukrotnie popularniejsza niż jakakolwiek inne imię, ale jeśli to chłopiec, to wygląda na coraz bardziej prawdopodobne, że zostanie nazwany po swoim wspaniałym pradziadku [księciu Philipie]."
Tumblr
Dziś księżna Camilla i książę Karol świętują 13 rocznicę ślubu!
Tumblr
Ja już nie mogę się doczekać narodzin Royal Baby 3, a wy? Zachęcam do komentowania!

6 komentarzy:

  1. ...Po pradziadku. Bo dziadkiem jest książę Karol i Michael.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za spostrzegawczość i bardzo przepraszam za taki głupi błąd. Chyba odrabianie pracy domowej i pisanie posta nie jest dobrym pomysłem ;)

      Usuń
  2. Skąd informacje,że Kate i William nie znają płci dziecka?
    Ja osobiście tyle razy zmieniałam na ten temat zdanie,że ostatecznie...nie mam zdania. Bardzo liczę na chłopca,bo nie wiem,ale jakoś wydaje mi się,że Kate ma lepszy kontakt z George'm niż z Charlotte. No i gdy była z nim w ciąży to sama powiedziała,że wolałaby syna. Bardzo chciałabym,żeby chłopiec nazywał się Arthur,a jednym z imion mógłby być William lub Philip.Co do dziewczynki,to marzy mi się Victoria. Alice jakoś mnie nie przekonuje. Już nie mogę się doczekać narodzin maluszka :) I zastanawia mnie jaki tym razem kolor sukienki wybierze Kate

    OdpowiedzUsuń
  3. W przypadku Charlotte byłam pewna,że to będzie dziewczynka,ale teraz,gdy mają parkę,myślę sobie,jakby to cudownie było,gdyby były dwie małe księżniczki,ale potem stwierdzam,że widzę już Charlotte z dwoma braćmi. Tak więc zdaję się na los: )Oby tylko dziecko i mama były zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obstawiam chłopca. Nie mam pojęcia co do imienia - może tym razem K&W nas całkiem zaskoczą? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to trochę naciągane.;) Jak nic znają płeć, przecież bez sensu jest myśleć nad imionami dla obu płci. A nawet jeśli tylko Kate wie czy urodzi chłopca czy dziewczynkę to William domyśli się po wspólnych rozmowach, chociażby o imieniu.;) Do tego muszę przygotować George'a i Charlotte na rodzeństwo. Nikt nie mówi dziecku, że będzie miało "rodzeństwo" czy "braciszka lub siostrzyczkę".

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.