środa, 13 grudnia 2017

Kate z Charlotte + nowe informacje na temat świąt

Dziś przygotowałam dla was porcję grafiki przedstawiającą Kate z jej córką, ksieżniczką Charlotte. Starałam się znaleźć urocze zdjęcia i gify, mam nadzieję, że mi się udało.














Na koniec wiadomość, że Meghan spędzi święta razem z rodziną królewską. Nareszcie potwierdzono tą informację, ponieważ pojawiały się na ten temat różne plotki. Ja bardzo się cieszę i już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę Meghan i Kate razem!












2 komentarze:

  1. Też czekam na zdjęcia obu pań razem <3 może napiszesz coś o relacji Kate i Meghan? O ile są jakieś potwierdzone informacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama i córka- trudno się zdecydować która piękniejsza: )

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.