wtorek, 17 kwietnia 2018

Q&A

Jakiś czas temu na moim blogu pojawiło się pierwsze Q&A. Dziś postanowiłam, że mogłabym po raz kolejny odpowiedzieć na Wasze pytania. Dlatego proszę Was, abyście zadawali pytania w komentarzach!

Tumblr
Już jutro zaczyna pisać egzaminy gimnazjalne! Przez trzy dni, środa, czwartek i piątek nie będą się pojawiały posty na moim blogu, no chyba, że wydarzy się coś na co wszyscy czekamy, czyli narodziny Royal Baby 3! Jestem troszeczkę zestresowana, w końcu egzaminy w dużej mierze zaważą czy dostanę się do liceum, w którym chciałabym się uczyć. Trzymajcie za mnie kciuki!

6 komentarzy:

  1. Powodzenia! Ja również jutro piszę, także szczęścia dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszę was -egzaminy gimnazjalne nie są takie trudne i nie ma się czym denerwować :)
    A pytanie mam takie -jaka stylizacja Kate podoba ci się najbardziej?
    Styl jakiej księżniczki najbardziej jest podobny do twojego?
    Jak to się stało,że zaczęłaś się interesować monarchią?

    OdpowiedzUsuń
  3. Good luck !
    Czy napisałaś kiedyś list do monarchii?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia trzymam kciuki
    Moje pytania
    1. Jak wyobrażasz sobie Meghan w dniu ślubu?
    2. Jaką stylizację Kate obstawiasz na ślub Harrego i Meghan?
    3. Ulubione królewskie tiary?

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Jak myślisz jakiej płci będzie dziecko Pippy i Jamesa
    2. Czy byłaś kiedykolwiek w Londynie? Jeśli tak, to które miejsca polecasz do odwiedzenia? Jeśli nie, to które miejsce chciałabyś zobaczyć?
    3. Czy rodzina Middleton oraz Pippa z mężem będą na ślubie Harry'ego i Meghan?

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Kiedy i dlaczego zaczęłaś interesować się Catherine?

    2. Kogo wolisz i dlaczego?
    a) Meghan Markle czy Cathrine Windsor
    b) William czy Harry
    c) Camilla czy Diana
    d) Filip czy Karol
    e) Elżbieta czy Diana
    f) Eugenie czy Beatrycze?

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.