poniedziałek, 12 lutego 2018

Odpowiedzi Q&A



1. Czy zwiedzałaś jakiś pałac/zamek?

Zwiedzałam Pałacu Buckingham, ale miałam wtedy chyba 10 lat, więc nie wszystko pamiętam, ale podobało mi się. Oprócz tego zwiedziłam kilka polskich zamków.

2. Jaki kierunek studiujesz?

Uczę się w trzeciej klasie gimnazjum.

3.  Za co lubisz BRK?

To niby łatwe i z drugiej strony trudne pytanie. Uwielbiam BRK za dosłownie wszystko, za tą otoczkę tajemniczości i magii, która wiąże się monarchią. Poza tym, która mała dziewczynka nie marzyła o księciu z bajki i zostaniu księżniczką? Można powiedzieć, że interesując się monarchią spełniam, chociaż w maleńkim stopniu marzenia z dzieciństwa.  Oprócz BRK interesuję się też innymi rodzinami królewskimi.

4. Jakie cechy lubisz w Kate oraz dlaczego właśnie nią się interesujesz najbardziej?

Kate polubiłam właściwie od samego początku, kiedy dowiedziałam się o jej istnieniu. Stwierdziłam, że jest przepiękna. Teraz podziwiam ją za jej pracę dotyczącą zdrowia psychicznego. To bardzo ważny temat i to dobrze, że został zauważony przez Kate. Widać, że robi coś co naprawdę sprawia jej dużą satysfakcję i co najważniejsze pomaga wielu ludziom. Catherine poświęca się rodzinie, która jest dla niej najważniejsza. Pragnie, aby dzieci miały normalne, szczęśliwe dzieciństwo. Widać, że jest to dla niej priorytet.



5. Co sądzisz o stylu Kate w drugiej i trzeciej ciąży?

Uwielbiam styl Kate i nie zmienia się to również w czasie ciąż. Szkoda tylko, że Kate nie miała okazji zaprezentować się w bardziej letnich stylizacjach, jak w przypadku pierwszej ciąży.

6. Jakiej płci twoim zdaniem będzie trzecie dziecko książęcej pary i jakie otrzyma imiona?

Zdanie na ten temat zmieniam średnio trzy razy w ciągu dnia. Moim pierwszym typem, gdy dowiedziałam się o ciąży Kate był chłopiec, co do imion to sama nie wiem. Może David Philip Charles albo Alexander Philip Charles.

7. Jak sadzisz,gdzie może odbyć się chrzest royal baby Cambridge3?


Właściwie wydaje mi się, że Kate i William mogą po raz kolejny wybrać kościół Św. Jakuba w Londynie, czyli miejsce chrztu księcia George'a.

8.  Czy interesujesz się również Harrym i Meghan?

Oczywiście, że tak! Śledzę ich wyjścia i z niecierpliwością czekam na kolejne szczegóły ślubu, które właśnie dziś się pojawiły. Nie mogę się już doczekać ich ślubu.

9. Co będzie z małym dzieckiem Kate i Willa gdy oni będą na ślubie H&M?(karmienie piersią itd.)

Myślę, że niania z dzieckiem będą w jakimś miejscu, tak, że Kate i William spokojnie będą mogli zaglądać do dziecka i sprawdzać czy wszystko okej. Kate będzie przecież mogła spokojnie wyjść i nakarmić dziecko.


10. Co sądzisz o plotkach dotyczących domowego porodu księżnej?

Nie wydaje mi się, że Kate chciałaby urodzić w domu i w jakiś sposób ryzykować. Myślę, że tak jak poprzednio urodzi w szpitalu.

11. Wymień swoje 3 ulubione księżne.

Księżna Kate, księżna Mary i księżna Sofia.

12. Potrzebujesz kogoś do pomocy na blogu?

Własciwie to trochę tak, bo wiadomo szkoła i jest trudno czasem wszystko ogarnąć, ale nie mam takiej osoby, która mogłaby mi pomóc.


3 komentarze:

  1. Widzę, że dopiero zaczynasz pisać bloga, ale dobrze Ci to wychodzi. :-) Będę tu zaglądać. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Kate w tej długiej liliowej sukni, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.